Kramp Header

„Slim4 ne-a mărit nivelul de servicii de la 93% la peste 96%.”

Marcel Vlogtman

Purchasing and Logistics | Kramp Group

Grupul Kramp realizează o rată de rulare cu 30% mai mare

Grupul Kramp funcționează la nivel internațional și are trei unități de afaceri: Kramp Agri, Kramp Industry și Kramp Forest & amp; Grasscare. Cu o cifră de afaceri de 220 de milioane de euro și o mie de angajați, Grupul Kramp este un lider european. Kramp are 30.000 m2 de spațiu de depozitare în Olanda, cu o gamă de 150.000 articole tehnice, dintre care 90.000 sunt păstrate în stoc. Datorită sistemului unic de gestionare a stocurilor Slim4, performanța logistică a Kramp se îmbunătățește tot timpul. Marcel Vlogtman de la Achiziții și Logistică explică de ce.

„Cu aproximativ trei ani în urmă am trecut la un nou sistem ERP, și anume IMI, dar modulul de gestionare a stocurilor nu ne-a satisfăcut nevoile. Am început să căutăm o alternativă ”, explică Vlogtman. Kramp furnizează componente tehnice pentru piața agricolă, industrială, de grădină și parcuri și, prin urmare, este foarte dependent de sezon. Programul Slim4 Slimstock s-a potrivit exact cu factura. Vlogtman: „Acum suntem mult mai buni în gestionarea produselor de sezon. Cu condiția să existe suficiente date în sistem, calculele se pot face automat. Când există fluctuații, le putem anticipa cu ușurință. ”

Cerere neregulată

Kramp furnizează piese de schimb pentru utilaje agricole și, ca urmare, au numeroase piese cu cerere neregulată. Pe de o parte, existau o mulțime de stoc pentru articolele cu cerere mică sau deloc, în timp ce, pe de altă parte, articolele cu cerere mare erau adesea epuizate. Cu aceste tipuri de numere de piese, nivelul stocului și serviciile necesare sunt interdependente. Vlogtman subliniază că Slim4 are logică încorporată în el. „Logica de a-ți prezice cererea și, prin urmare, de a analiza ceea ce trebuie să comanzi este bine integrată în sistem. Slim4 permite controlorilor noștri de stocuri să se concentreze asupra excepțiilor care au generat creșteri de eficiență. ”

Ușor de utilizat

Vlogtman afirmă: „Acum gestionăm un număr mai mare de piese cu mult mai puțin efort. Treizeci de planificatori – cu sediul în Marea Britanie, Germania și Olanda – gestionează toate cele 300.000 de articole stoc. ” Pachetul Slim4 este foarte ușor de utilizat. „Chiar și atunci când angajații nu știu multe despre gestionarea stocurilor, pot lucra cu ușurință cu acest sistem.”

Comunicare îmbunătățită

„Controlorii de stocuri sunt mai profesioniști și mai conștienți. Un alt mare avantaj este că comunicarea cu vânzările s-a îmbunătățit. Este mai ușor să găsești unde sunt problemele. Acest lucru a avut un efect foarte pozitiv asupra comunicării dintre vânzări și achiziții și a dus la bune relații de lucru. ” La sfârșitul zilei, Kramp a realizat o reducere semnificativă a stocurilor, iar rata de rulare a acestora a crescut cu 30%.

Please select your location to see content specific to your country

x